niedziela, 7 kwietnia 2013

7 Kwietnia = Piekło Północy

Środek sezonu, a ja mam mało godzin wyjeżdżonych :( ale to niedługo ulegnie poprawie, słupek rtęci systematycznie pnie się w górę i zachęca do opuszczenia domu. Dzisiaj jest pięknie ale boli mnie trochę gardło i postanowiłem nie ryzykować anginy :P
Zrobiłem lekki trening na trenażerze i przed telewizorek na piekło północy. Rozpocząłem oglądanie od około 55 km do mety, podczas oglądania trwała dyskusja czy Fabian da radę? czy czuje się na siłach? w sumie nie do końca było wiadomo kto będzie rozdawać karty. Jak się okazało fabian był w formie ale belg sprawił mu niespodziankę :) Bardzo ucieszył mnie fakt gdy Stybar jechał wraz z Spartakusem, szkoda że z przyczyn od niego niezależnych stracił świetną pozycję :( No i chyba wszyscy zadają sobie to pytanie (oczywiście ci co oglądali na eurosporcie) gdzie jest Pan Wyrzykowski?? Tworzy on z Panem Jarońskim najlepszy na świecie duet komentujący te i wiele innych dyscyplin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz