środa, 2 stycznia 2013

Nowy rok...

2013. Mam nadzieję że nie będzie pechowy :-) Zaniedbałem trochę bloga ale nie miałem o czym pisać bo w sumie to cały czas praca a później od świąt treningi no i jakoś nie było czasu. No ale teraz już nadrobię zaległości! :-) 
Od czego by tu zacząć, hmnm ah tak chciałem napomknąć że znalazłem dobrą motywację i nie są t tylko widoczki czy zdjęcia z wyścigów, jest to, (może trochę dziwne) Strava. Tak, durna aplikacja zmusza Twoje EGO do ruszenia tyłka na trening. Chęć nabicia kolejnych kilometrów i godzin treningów jest duża ze względu na tzw. wyzwania. Ostatnio nawet można było u szymonbajka poczytać na temat konkursu Raphy. To wyzwanie też było dostępne na pomarańczowej stronie. Oczywiście to nie jest jedyny punkt z którego czerpię motywację ale najmocniej skłania mnie do systematycznego trenowania. 
Kolejna kwestia to rower, mianowicie wykrystalizował się projekt roweru MTB(z bólem dupy przyznam nie jest do końca taki jak chcę) no i tu pojawia się problem mianowicie potrzebuję obejmy do mocowania sztycy pod 31,6mm . Najbardziej skłaniam się ku ofertom z wariantem na ''śrubkę'' ale szybko zamykacz też może być... Cena do 50zł jak macie do opchnięcia to piszcie jestem zainteresowany :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz