niedziela, 12 maja 2013

12 maja

Hej!

Zaniedbałem bloga ze względu na matury, no i tez nie było o czym pisać.
Wedle niektórych przed maturą TYLKO trenowałem, wyprowadzę was z błędu: przygotowywałem się więcej niż jeździłem a w sumie jazdę traktowałem jako odskocznię od nauki i czas na rozluźnienie ;)



Chcę wystartować w pierwszym wyścigu sezonu 26 maja w Nowinach na ŚLR, jednak przedtem mam jeszcze dwa przedmioty maturalne i jeden ustny egzamin ale myślę że lekkie powtórzenie nie zakłóci przygotowań ;-) Profil trasy z tego co wiem z lat poprzednich jest strasznie ''pagórkowaty'' i trzeba się przygotować na sztywne podjazdy, co na razie nie jest moją mocną stroną. Jak każdy lepiej sobie radzę na zjazdach. Liczę na słoneczną pogodę!


Ah i chciałbym bardzo podziękować Pani Joannie Gołdzie za pomoc w matmie przed maturą ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz