sobota, 1 września 2012

Co widza inni w nas kolarzach?

Cóż temat ciekawy :-) często spotkałem się z rożnymi komentarzami min.dotyczących gładkich nóg ze to pedalskie czy coś  ;-) każdemu ciekawemu mowię jakie są zalety posiadania nieowłosionych nóg. mianowicie lepiej są wchłaniane wszelakie olejki rozgrzewające przed startem, dalej, po upadkach rany lepiej się goją ;-) no i umięśniona i wytopiona noga wygląda świetnie zwłaszcza jak jest opalona :-)
Nasz strój kolarski jest dość specyficzny ponieważ spodenki są bielizna ;-) wiec jest mega wygodny o ile jest dopasowany ;-) jak dla mnie ułatwia on poruszanie się rowerem nic ci nie lata ani nie powiewa pełen komfort tak wiec gdy tylko mogę to w obcisłą lajkre i ogień :)
Buciki. No to są mega sztywne i chodzenie w nich zwłaszcza w modelach szosowych to mordęga ale jak każdy wie nie do chodzenia jest stworzono. Każdy bucik ma miejsce na mocowanie bloków, bloki sa rożnych systemów. No i ten blok wpina sie w pedałko i działa możemy ciągnąć do góry nogą i w ten sposób zyskać trochę mocy przy jezdzeniu. Pytanie a jak sie przewracasz to co?! Nic. samo się wypina i rower leci w siną dal :-D jeden jedyny raz mi się nie wypięły pedały i rower wylądował na mnie ale było to przy niewielkiej prędkości wiec nic się nie stało :)
W sumie to tylko z pytaniami o takie rzeczy się spotkałem bo reszta widocznie zwykłych ludzi nie obchodzi :P

1 komentarz: