niedziela, 30 września 2012

Ogórek + Urodziny...

Dzisiaj, był niedaleko mojego domu odbywał się wyścig Radomira organizowany przez nasz MDK ;-)
jak juz wcześniej pisałem liczyłem na zwycięstwo ale nie byłem przekonany że mi się uda...
No ale opisze go od początku ;)

O godzinie 11:45 był przewidziany start mojej kategorii ale organizator doszedł do wniosku ze ze względu na słabą frekwencję w mojej kategorii połączył wszystkich od 17 lat wzwyż wiec zapowiadało się fajne ściganie. Stojąc jeszcze na starcie Szymek rzucił ze na pierwszym okrążeniu jedziemy spokojnie. Okrążeń miało być 4.
Start! Kurde chcąc nie chcąc wystartowałem 1 no to jechałem swoje pierdu pierdu przez pierwsze 300m,
zostałem wyprzedzony przez Szymka który ciągnął też przez kawałek czasu.
Na pierwszym kółku uformowała się grupka 5 zawodników. No więc według umowy jechaliśmy pierwsze kółko spokojnie. Na następnym okrążeniu odskoczył od nas jeden i samotnie dojechał do mety.
Przez następną część trasy, zmienialiśmy się między sobą, jadąc za nimi obmyślałem strategię na ostatnie 500m. Widziałem ze nie mam tyle mocy by ich urwać więc pozostawało mi próba finiszu z grupy ;P
Gdy na połowie ostatniego kółka byłem drugi pomyślałem ze mnie objadą ponieważ wiedziałem ze sie nie zregeneruje na tyle aby dać 120%. Zostało te ostatnie cholerne 500m Szymon ciągnął swoim tempem a ja za nim,
Widzę metę... i słyszę ''LEWA'' no to krótka myśl i atak, nie dałem rady prześcignąć Szymka na finiszu, ale wygrałem kategorię więc wniosek taki że na świeżości da się jechać krótki wyścig...
Ogórek zaliczony i prezent dla samego siebie zrobiony :-)

Jutro basen na rozruszanie a we wtorek bieganie i wszystko wraca z powrotem do treningowej nudy...
Ah i dostałem taki ładny puchar ze nawet ten z ŚLR może się schować :D

Nie ma co genialny opis szmacianki :)

3 komentarze:

  1. Gratki za ogóra :) Wrzuć jakiś fotki. W tym pucharu ;) I zmień tło bloga, bo na takim tekst słabo widać :)

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej :)już coś pokombinuje z tym tłem :)a fotek narazie nie mam ale jak się pojawią jakieś to dodam :) a zdjęcia pucharku w porównaniu z tym z ŚLR dam jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki Albinos i jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń